Hasan Gümüş Kastamonu MEM…

Hasan Gümüş Kastamonu MEM…

ABONE OL
4 Ağustos 2023 15:53
Hasan Gümüş Kastamonu MEM…
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Safranbolu’nun başarıl ilçe Milli Eğitim Müdürü Hasan Gümüş, Kastamonu İl Milli Eğitim Müdürü olarak atandı.

Milli Eğitim Bakanlığında görevden alma ve atamalar hızlanırken bugün 10 İl Milli Eğitim Müdürü hakkında görevden alma/atama gerçekleştirildi.

Safranbolu İlçe Milli Eğitim Müdürü Hasan Gümüş, Bakanlığın ataması kapsamında Kastamonu İl Milli Eğitim Müdürü olarak atandı.

Hasan Gümüş Kimdir ?

1975 Safranbolu doğumlu.1993 Safranbolu Lisesi mezunudur.1998 Selçuk Üniversitesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümünden mezun oldu.Karabük Üniverrsitesi Sosyoloji Bölümünde Yüksek Lisansını(Tezli) tamamladı. Çok sayıda hizmet içi eğitim faaliyetine eğitimci olarak katıldı. AB projeleri kapsamında bir çok proje çalışmasında proje irtibat kişisi ve katılımcı olarak görev aldı ve AB ülkelerinde eğitimle ilgili konularda inceleme ve kültürel geziler yaptı.2013 yılında “Öğretmenlik Mesleğinde Fark Yaratanlar” kategorisinde Karabük ilini temsil etti. Evli ve 2 çocuk babasıdır. Orta düzeyde İngilizce bilmektedir.

Eğitim Durumu: 

Yüksek Lisans: Karabük Üniversitesi Sosyoloji Bölümü(2015) 

Lisans              : Selçuk Ün.Eğt.Fak., Reh.Psk Dan.(1998)

Lise                  : Safranbolu Lisesi(1993)

Mesleki Deneyim

2018-         İlçe Milli Eğitim Müdürü

2014-2018  İl Milli Eğitim Şube Müdürü(Asaleten)

2013-2014  İl Milli Eğitim Şube Müdürü(Görevlendirme)

2013-2014  Safranbolu Anaokulu Müdürü

2012-2013  Karabük Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı

2009-2012  Karabük Milli Eğitim Müdürlüğü AR-GE Birimi

2009-2012  Karabük Belediyesi Özel Eğitim Uygulama Merkezi Müdür Yardımcısı

2004-2009  Safranbolu Anadolu Lisesi Rehber Öğretmeni

1998-2004  Mersin, Anamur Ticaret meslek Lisesi Rehber öğretmeni

Ödüller

Üstün Başarı Belgesi  :2Adet

Ödül Belgesi              :1 Adet

Başarı Belgesi           : 6 Adet

Aylıkla Ödüllendirme  :1 Adet

Takdir Belgesi            : 1  Adet

Teşekkür Belgesi       :10 Adet

Yayınlar 

A-Uluslararası Dergide Yayınlanan Makale

A-1.Özyürek, A., Gümüş, H. ve Doğan, S. (2012). Öğretmen ve Okul Yöneticilerinin Tükenmişlik ve Yaşam Doyumunun İncelenmesi, International Journal of Human Sciences, (ISSN:1303-5134), 9(2): 892-904. [Erişim: http://www.insanbilimleri.com/ojs/index.php/uib/article/view/2238/960]. [ASOS indeks].

A-2.Gümüş, H., Yenen, İ. ve Özyürek, A. (2018). Ergenlerin Sosyal Becerileri ve Okula Yönelik Öfke Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi. 6 (1), 51-61. ISSN: 2148-2888. [Google Scholar, ASOS Index, Index Copernicus, Scientific Indexing Services]

A-3.Özyürek, A., Gümüş, H., Çalışkan, K., Şirin, T. ve Gerçek, H. (2020). İlkokul Öğrencilerinde Benlik Kavramının İncelenmesi, Journal of Humanities and Tourism Research, 10 (1), 1-14. Doi Number :http://dx.doi.org/10.14230/johut714 [tei, Sobiad, crossref, Asos, DRJI, CiteFactor, ESJI, ISI, BASE, İSAM, ResearchBib].

A-4.Özyürek, A., Gümüş, H. ve Keser, H. (2022). İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Pandemi Sürecine İlişkin Görüşlerinin Cinsiyet Faktörüne Göre İncelenmesi, International Journal of Disciplines Economics & Administrative Scienves Studies, e-ISSN:2587-2168, 8(38), 157-169. https://ideastudies.com/?mod=tammetin&makaleadi=&makaleurl=a755527c-6f3a-4db2-ae37-fd39e5b45026.pdf&key=57677 [Idex Copernicus, SIS, ESJI, DRJI].

A-5.Özyürek, A., Gümüş, H. ve Keser, H. (2022). Pandemi Sürecine İlişkin Ortaöğretim Öğrencilerinin Görüşlerinin İncelenmesi, Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi 2022, 12(2), 671-696, doi: 10.23863/kalem.2022.244

B-Ulusal Dergide Yayınlanan Makale

B-1.Özyürek, A., Gümüş, H. VE Öztabak, E. (2015). İlkokul ve Ortaokullarda Risk Göstergeleri ve Müdahale Yaklaşımlarının İncelenmesi, Hacettepe University Feculty of Health Sciences Journal 1, 77-88 [Erişim: file:///C/Users/pc/Downloads/5000125262-5000191301-1-SM.pdf].[ULAKBİM]

C-Uluslararası /Ulusal Kongre Bildirileri

C-1.Özyürek, A. ve Gümüş, H. (2012). Ortaöğretim Öğrencilerinin Strese Yatkınlık ve Stresle Başa Çıkma Durumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi, IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi 4-7 Mayıs 2012, s:2118-2128, İstanbul/Türkiye. [Erişim: http://www.eab.org.tr/eab/EAB_Kongre_Kitap_2012.pdf]. 

C-2.Özyürek, A. Gümüş, H. ve Öztabak, E. (2015). İlkokul ve Ortaokullarda Risk Göstergeleri ve Müdahale Yaklaşımlarının İncelenmesi, Uluslararası Katılımlı Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, “Erken Müdahale”, 16-18 Mayıs. Ankara. 

C-3. Gümüş.H.(2019) Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımı ve Sosyal Medya Algıları, I. Uluslararası İktisat, İşletme ve Sosyal Bilimler Kongresi 18-19-20 Ekim. Safranbolu

D-Uluslararası /Ulusal Kitap veya Kitapta Bölüm

D-1.Karabük İli Eğitim Kurumları Çalışan, Öğrenci ve Veli Memnuniyet Düzeylerinin İncelenmesi 2010.

D-2.Adım Adım ÖSS Kitabı

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.